Jump to content

Scam: Belangrijk: HACKED


RvW

Recommended Posts

This is yet another scam:

I had reported about this earlier:

Scam: I'm a member of an international hacker group

Headers:

Quote

Mail Delivery System <Mailer-Daemon@srv2.anyservers.com>

dinsdag 30 oktober 2018 1:57

***@*******.**

Mail delivery failed: returning message to sender

details.txt; Belangrijk: HACKED (2,21 kB)


This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
***@*******.**
Domain aravera.net has exceeded the max emails per hour (38/30 (126%)) allowed. Message discarded.

 

 

Originally in English, but now the message is being translated into Dutch:
 

Quote

 

Hallo,
Om te beginnen wilde ik je te kennen geven dat ik 6 maanden geleden ***@*******.** heb gehackt.
(Kijk a.u.b. bij "afzender" van deze mail.)
Via deze "leak" heb ik je computer weten te besmetten met een virus (trojan), en heb ik je al deze tijd in de gaten gehouden.
Ook al kies je ervoor je wachtwoord alsnog te veranderen - dit heeft geen invloed.
Het virus zal alle data op en vanaf je computer (caching data/registry) onderscheppen en automatisch opslaan.
Op deze manier heb ik en behoud ik zolang nodig ook toegang tot al je accounts, social network, contacten, emails, browsing geschiedenis, etc. Alle data die bruikbaar is, zowel contacten als gegevens als foto's en video's zijn zorgvuldig opgeslagen.
De interesses die jij koestert, de site's die jij bezoekt, zijn op zijn zachts gezegd interessant te noemen.
Tijdens deze handelingen gedurende tijd, heb ik screenshots via jouw camera gemaakt, die synchroom lopen met wat jij aan het kijken bent.
Ik ga er dan ook vanuit dat je niet deze gegevens en interesses wilt delen met familie, vrienden, kennissen, collega's, of wel?
Indien je deze mening deelt, dan denk ik dat 500 euro een behoorlijk schappelijke prijs is, om deze smerigheid van jou te vernietigen.
Stuur dit bedrag naar mijn bitcoin wallet (hoofdlettergevoelig): 131293jg7vb9jzMD1ChfewgigMwBZwebxZ
Zodra bovenstaand bedrag is ontvangen, garandeer ik dat alle data verwijderd zal worden, ik heb het niet nodig.
Als je niet weet hoe dit moet, zoek op google "how to buy bitcoin".
Indien je niet betaald, zal ik er geen seconde over twijfelen al je gegevens en geschiedenis te delen met al je contacten eerder genoemd.
Vanaf het moment van openen van deze e-mail geef ik je 48 uur de tijd! (2 dagen).
Ik ontvang een automatische notificatie wanneer je deze e-mail hebt geopend.
Sterkte.

 

 

 

Again, this is a scam. There is nothing to worry about.

You can ignore this.

Edited by RvW
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...