Jump to content

Eset Folders Exclusion List Shadow Defender


Recommended Posts

English:

 

Hi, I have in my employ about 15 desktops, are used to give computer classes and for office work. I am exploring the possibility of acquiring and using Eset Smart Security on all computers, are currently working with Shadow Defender, but I require to use a combination of Shadow Defender + ESET to ensure protection against viruses that spread via USB. Shadow Defender use it for the user to use the computer without limitations, but the absence of protection USB antivirus infection is immediate.

I wonder that Eset folders and Windows Registry should exclude Shadow Defender program, to ESET can update your database and perform updates to new versions.

Either Antivirus or ESET Smart Security, are the same routes exclusion or change?

I would like to try before you run well on a computer with the trial version, and then purchase.

Could you help me?

Sorry if you do not understand very well, I'm using a translator.

Thank you very much.

 

 

Spanish:

 

Hola, tengo a mi servicio alrededor de 15 equipos de escritorio, se usan para dar clases de computación y para hacer trabajos de oficina. Estoy analizando la posibilidad de adquirir y usar Eset Smart Security en todas las computadoras, actualmente están trabajando con Shadow Defender, pero requiero de usar la combinación de Shadow Defender + ESET para garantizar la protección contra los virus que se propagan por USB. Shadow Defender lo uso para que el usuario pueda usar la computadora sin limitaciones, pero al no disponer de protección antivirus la infección por USB es inmediata.

 

Quisiera saber que carpetas de Eset y del registro de Windows debo excluir en el programa de Shadow Defender, para que el Antivirus Eset pueda actualizar su base de datos y realizar sus actualizaciones a las nuevas versiones.

 

Ya sea con Eset Antivirus o Eset Smart Security, ¿son las mismas rutas de exclusión o cambian?

 

Quisiera probar antes que funcione bien en una computadora con la versión de prueba, para luego realizar la compra.

 

¿Podrían ayudarme?

 

Disculpen si no se entiende muy bien, estoy usando un traductor.

 

Muchas gracias.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...