knut32 0 Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Hallo, wenn ich einen schreibgeschützen USB Stick anstecke, so wird dieser nicht erkannt. Auch nach mehrfachen Ab- und Anstecken. Erst wenn ich den Schreibschutz deaktiviere, wird er sofosrt erkannt. Wie kann ich einstellen, das der Stick auch mit Schreibschutz erkannt wird? Vielen Dank für die Hilfe. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hello, When I plug in a write-protected USB stick, it is not recognized. Even after plugging and unplugging it several times. Only when I deactivate the write protection is it recognized immediately. How can I set the stick to be recognized even with write protection? Many thanks for your help.
Administrators Marcos 5,725 Posted November 29, 2023 Administrators Posted November 29, 2023 Please raise a support ticket since further logs will be needed for perusal.
Recommended Posts